Άσκηση και κολπική μαρμαρυγή

Άσκηση και κολπική μαρμαρυγή

Η κολπική μαρμαρυγή δεν αποτελεί λόγο διακοπής της άσκησης. Το αντίθετο! Οι ασθενείς με κολπική μαρμαρυγή ωφελούνται από την τακτική άσκηση, που περιλαμβάνει ήπιες ασκήσεις ενδυνάμωσης, αντοχής και βελτίωσης της κινητικότητας. Ένας από τους δημοφιλέστερους τύπους άσκησης είναι το περπάτημα. Είναι μια αεροβική άσκηση  που δεν απαιτεί ιδιαίτερο εξοπλισμό μπορεί να γίνει παντού και βελτιώνει την υγεία της καρδιάς με πολλούς τρόπους. Βοηθά στον έλεγχο της «κακής» χοληστερόλης, του σωματικού βάρους, της υπέρτασης και του διαβήτη. Ξεκινήστε με 10-15 λεπτά την ημέρα και βάλτε στόχο να αυξήσετε το χρόνο στα 30-45 λεπτά τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας.

Συμβουλευτείτε το γιατρό σας και βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση με κατάλληλη για εσάς τακτική άσκηση. Διαβάστε περισσότερες συμβουλές για τις προτεινόμενες αλλαγές στον τρόπο ζωής εδώ